در فراخوانی مطرح شد؛

دستیابی به روشی برای تبدیل سرباره کوره ها به محصول قابل استفاده

دستیابی به روشی برای تبدیل سرباره کوره ها به محصول قابل استفاده

گردو دانلود: در فراخوانی اعلام گردید که در حوزه دستیابی به روشی جهت تبدیل سرباره فولادسازی کوره های قوس الکتریکی به محصولات قابل استفاده در صنایع مختلف از طرح های فناورانه و نوآورانه حمایت می شود.



به گزارش گردو دانلود به نقل از مهر، با افزایش میزان تولید فولاد با بهره گیری از کوره قوس الکتریکی، سالیانه حجم زیادی از سرباره های حاصل از این کوره ها در مجتمع های فولادی انباشته می شود. این انباشتگی سرباره، مجتمع ها را با چالش های مختلفی همچون اشغال فضای زیاد جهت ذخیره سازی و مشکلات زیست محیطی مواجه کرده است. در کنار این معضلات، استفاده از این سرباره ها به عنوان محصول جانبی مجتمع ها می تواند تاثیر مثبت اقتصادی داشته باشد.
از این رو، مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تجاری تهران با همکاری شبکه تبادل فناوری، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، بمنظور دستیابی به روشی جهت تبدیل این سرباره ها به محصولات قابل استفاده در صنایع مختلف و کاهش اثرات زیست محیطی سلسله رویدادهای پیوند را در قالب چالشی با عنوان "استفاده بهینه از سرباره فولادسازی کوره های قوس الکتریکی" مطرح کرده و از طرح های فناورانه و نوآورانه دراین زمینه حمایت می نمایند.
برای ثبت نام در این رویداد بوسیله لینک زیر اقدام کنید:
https: //service.tccim.ir/dp?form_id=280
لازم است بعد از دانلود فایل پیچ دک نسبت به تکمیل و سپس بارگذاری مجدد طرح در سامانه اقدام نمایید.



منبع:

1403/07/30
08:58:58
5.0 / 5
15
تگهای خبر: service , تولید , ثبت نام , دانلود
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳